
Istoria companiei italiene Fila datează din 1911, când patru frați au decis să înființeze propriul brand specializat în producția de îmbrăcăminte și încălțăminte sport. Au început prin a produce lenjerie de schi, dar în curând au început să se extindă și la alte produse, introducând modelul acum iconic "Dad Shoes". Acest moment a reprezentat o piatră de hotar în dezvoltarea mărcii și i-a permis să se claseze printre cei mai buni producători de îmbrăcăminte și încălțăminte sportivă. În anii 1980, marca a început să se specializeze și în producția de accesorii pentru sporturile cu rachetă și este recunoscută și în acest sector.
În 1995, pantofii Fila au devenit faimoși în cercurile hip-hop, iar numai un an mai târziu a început popularitatea așa-numiților "pantofi urâți", care, într-un fel, au fost promovați tot de marca Fila. Aceștia au introdus pantofii "Fila Disruptor", care au cucerit rapid piața de sport.
În 2011, marca a început să se extindă pe piețele externe și a devenit recunoscută în aproape toată lumea. În acel moment, a achiziționat și marca Titleist, care produce accesorii de golf.
Produsele Fila se caracterizează prin calitatea excelentă a manoperei, fiind, de asemenea, extrem de funcționale și estetice. Caracteristica unică de design a mărcii câștigă inimile utilizatorilor din întreaga lume. Soluțiile tehnologice utilizate în produsele Fila cresc semnificativ proprietățile de absorbție a șocurilor ale pantofilor, ceea ce îi face ideali atât pentru antrenamentele solicitante, cât și pentru activitățile fizice de zi cu zi.