• Livrare gratuită
  • 30 de zile pentru retur
  • Expediere în 48 h
Nav switch

Întrebări și răspunsuri 

Cum să creăm contul?   
Pentru a crea contul, mergi lasecțiunea Contul meu din colțul de sus din dreapta, după care după desfășurarea listei, alege Creare cont. După care în formular te rugăm să oferi prenumele, numele și datele pentru logare: adresa de e-mail și parola. 

A doua opțiune de creare a contului este autentificarea prin intermediul platformelor Google și Facebook. Datele tale sunt utilizate pentru crearea rapidă a contului din magazinul Sportano (nu vom posta nimic pe contul care a fost utilizat pentru autentificare).  


Am uitat parola pentru autentificare – ce pot face?   
Dacă nu îți amintești propria parola pentru autentificare, poți profita de opțiunea de resetare, apăsând aici. În formular vei fi rugat/ă să oferi adresa de e-mail, prin intermediul căreia a fost creat contul. După apăsarea pe link, vei avea opțiunea de schimbare a parolei cu alta nouă.  

Se poate întâmpla ca asemenea tip de mesaje cu link-ul pentru resetare să ajungă în spam. Verifică neapărat acest folder, dacă nu a ajuns nimic în cutia poștală principală. Dacă nu ai primit de la noi e-mailul cu informația despre schimbarea parolei, contactează Departamentul de Servicii Clienți: [email protected].  


Cum pot schimba datele pe contul meu?   
Toate informațiile care au fost introduse de tine în contul utilizatorului, le poți schimba sistematic. Loghează-te pe contul tău, alegând în colțul de sus din dreapta secțiunea Contul->Loghează-te sau apasă aici

În panoul Contul meu îți poți schimba datele de bază: prenume, nume, datele de factură și adresa de expediere, dar de asemenea să setezi o parola nouă pentru logare. 


Cum pot șterge contul?   
Dacă îți dorești ștergerea contului din magazinul Sportano.ro, contactează Departamentul de Servicii Clienți: [email protected].  

 

Cum să efectuez comanda?  

Dacă ai nevoie de indicați pas cu pas, despre cum să efectuezi comanda în magazinul Sportano, mergi la secțiunea noastră Cum să comand, în care vei gasi toate informațiile necesare.   


Cum să folosesc codul de reducere?   
Dacă vrei să utilizezi codul de reducere în magazinul Sportano, trebuie să fii un utilizator logat. Adaugi produsele în coș, după care apeși Mergi la casă. În rezumatul comenzii pepartea dreaptă, sub suma de plată, vei gasi opțiunea Dețin cod de reducere. După apăsare se va desfășura fereastra, în care se poate introduce codul de reducere. Săgeata portocaliede lângă activează codul de reducere. După apăsarea acesteia, suma din rezumatul comenzii ar trebui să fie redusă.   
  
Codul de reducere nu se combină cu alte promoții (nu activează reducerea pentru produsele cu reducere). 


De ce nu pot adăuga produsul în coș? 
Pentru a adăuga corespunzător produsul în coș, trebie să alegem din listă mărimea sa (se aplică de asemenea în cazul „OS”, care se referă la produsele care apar într-o singură mărime). 


Care este perioada de livrare a comenzii?   
Comenzile din magazinul Sportano sunt expediate în decurs de 24h în zilele lucrătoare, din momentul procesării plății. În această perioadă comenzile sunt pregătite pentru expediere și transmise curierului pentru livrare.  
   
Firma de curier te va informa pe e-mail și/sau telefonic despre perioada de livrare estimată. Propriul colet îl vei putea localiza ușor și îi poți urmări traseul. Aici vei găsi toate informațiile despre urmărirea expedierilori.   


Care sunt metodele de livrare?   
Informații despre opțiunile și costurile livrării din magazinul Sportano, le vei găsi, apăsând aici.  

 
Pot primi factură?   
Pentru orice comandă din magazinul Sportano este alăturată factura electronică. O trimitem în forma atașamentului pentru e-mailul care confirmă comanda.   
Utilizatorii logați au opțiunea de a descărca factura din nivelul contului de utilizator. Pentru a face asta, loghează-te pe cont, mergi în secțiunea Comandă, după care apasă câmpul Facturi.  
Factura electronică este același lucru cu factura TVA (vezi întrebarea de mai jos). 


Pot obține factura TVA? 
Dacă comanda este procesată pe firmă, trebuie să completăm toate datele necesare (NIF, denumirea firmei ș.a.m.d.) în al. Treilea pas al efectuării comenzii (Factură și plăți) și apăsăm butonul Salvează adresa. La finalizarea comenzii trebuie să verificăm suplimentar, dacă datele sunt conforme.


Pot efectua comanda telefonic sau prin intermediul e-mailului? 
Nu, comenzile trebuie efectuate prin intermediul paginii Sportano.ro. Apasă aici și află cum să efectuezi comanda pas cu pas. 


Cum pot urmări expedierea?   
Informațiile despre cum să urmărești expedierea, le vei găsi în acest loc.   


Pot schimba adresa de livrare?  
Dacă vrei să schimbi adresa de livrare a coletului, contactează Departamentul de Servicii Clienți.   
   
După transmiterea comenzii firmei de curierat, schimbarea adresei de livrare este posibilă prin intermediul paginii transportatorului


Ce să facem, dacă plata PayU nu apare? 
Dacă din vreun motiv plata prin intermediul PayU nu apare, link-ul către o alta plată ar trebui să fie trimis pe adresa de e-mai în decurs de jumătate de oră. În cazul lipsei primirii link-ului sau a următoarelor îngreunări în efectuarea plății, te rugăm să contactezi Departamentul de Servicii Clienți


Este disponibilă expedierea peste graniță?  
Comenzile din magazinul Sportano le realizăm numai pe teritoriul României.  


Cum și în ce etapă pot edita comanda?  
Propria comandă o poți edita înainte de transmiterea acesteia spre realizare. În această etapă poți schimba: adresa și metoda livrării, datele de expediere/factură și conținutul comenzii. În acest scop contactează Departamentul de Servicii Clienți: [email protected].   


Cum pot anula comanda?  
Îți poți anula comanda înainte de transmiterea acesteia spre realizare. În acest scop, trebuie să contactezi Departamentul de Servicii Clienți: [email protected].  


De ce a fost anulată comanda mea?   
Anularea comenzii poate rezulta printre altele din cauza problemelor cu plata (comanda nu a fost plătită de tine) sau cu disponibilitatea produselor. În cazul plății prin PayU, rezervarea este de 24h, iar în cazul transferului tradițional de 3 zile lucrătoare. 

Informația despre anulare este transmisă printr-un e-mail individual, dar este de asemenea vizibilă în poziția Contul meu din secțiunea Comandă.  

Cum pot returna produsul? 
Orice produs cumpărat în magazinul Sportano poate fi returnat în decurs de 30 de zile. Marfa returnată nu poate purta urme de utilizare. Toate informațiile despre regulile și procedura de returnare le vei găsi în secțiunea Returnări.  

  

Cât timp am pentru returnarea/schimbarea produsului?  
Pentru schimbare sau returnare sunt destinate 30 de zile din momentul primirii comenzii. 

 

Cum pot efectua reclamația?   
Dacă vrei să reclami produsul cumpărat în magazinul Sportano, mergi la secțiunea Reclamație și garanții. Acolo vei gasi formularul de reclamații, care trebuie completat și trimis pe [email protected] De decizia reclamației și următorii pași te va ține la curent echipa noastră.  

 

Ce poate fi reclamat?   
Reclamate pot fi toate produsele cumpărate în magazinul Sportano. În cazul grupei de produse alimentare (de ex. suplimente și produse nutritive) reclamația trebuie să fie transmisă în perioada de valabilitate a produsului. Toate informațiile despre procedurile și regulile de reclamare le vei gasi în secțiunea Reckanații și garanții și în Regulamentul magazinului.  


În ce mod primesc returnarea costurilor?   
În cazul procesării pozitive a returnării sau reclamației, returnarea se va efectua în aceeași formă. Dacă a fost aleasă opțiunea plății prin transferul tradițional sau la primire, trebuie oferite datele pentru transfer în formularul de returnare sau în reclamație.   
 
Returnarea costurilor ar trebui să ajungă pe contul tău până la 14 zile din momentul primirii coletului returnat de noi sau după acceptarea cererii reclamative. Practic, returnarea costurilor se desfășoară în decurs de 3-5 zile lucrătoare.   

 

Produsele pe care le cumpăr sunt originale?  
Toate produsele din magazinul Sportano provin de la mărci și producători verificați. Garantăm că marfa noastră este original și neutilizat. În cazul oricăror întrebări, contactează echipa noastră a Departamentului de Servicii Clienți, care va risipi îndoielile tale și îți va furniza informațiile de care ai nevoie.  


Plata prin intermediul paginii este sigură?  
Plățile online pentru cumpărăturile în magazinul Sportao se desfășoară prin intermediul platformie PayU. Opțiunile disponibile (plata online cu cardul de credit și transferul electronic) sunt pe deplin sigure.  


În ce mod sunt prelucrate datele mele?  
Toate informațiile despre stocarea, prelucrarea și utilizarea datelor personale le găsești în Politica de confidențialitate și cookies.   


Ce produse au garanție?   
Marfa cumpărată în magazinul Sportano este supusă garanției de 2 ani. Informațiile despre perioada garanției le găsești pe fișa produsului. Acordă atenție la faptul că anumite grupe de produse (de ex. cele alimentare) pot avea o altă perioadă de garanție.   
Toate detaliile referitoare la garanție le vei gasi în secțiunea Reclamații și garanții.  


Pot cumpăra produsele staționar?   
Momentan vânzarea din magazinul Sportanul este efectuată numai în modul online. Dacă nu știi vum dă comanzi produsul la noi, mergi la ghid, în care am descris toți pașii de cumpărare. În cazul întrebărilor sau a îndoielilor, contactează echipa noastră.  


În ce mod pot contacta Sportano.ro?  
Echipa noastră este la dispoziția ta în fiecare etapă a cumpărării. Dacă ai nevoie de sprijin, ai întrebări sau îndoieli, contactează-ne. Poți face asta prin intermediul formularului de contact, a e-mailului sau direct, sunând pe infolinia noastră. Toate datele de contact le găsești aici.