În 1924, Josef Fischer a făcut pasul îndrăzneț de a-și înființa propria companie pentru a produce schiuri sub numele său: Fischer. Sub conducerea lui Josef, compania a vândut jumătate de milion de schiuri, dar cea mai mare perioadă de creștere a mărcii a venit sub conducerea fiului său, Josef Junior, care a extins semnificativ activitățile și influența mărcii cu ideile sale inovatoare.
În anii 1960 și 1970, marca Fischer s-a specializat în producția de schiuri de fond și a devenit astfel unul dintre cei mai importanți producători de echipamente de schi din lume. În plus, în 1973, Fischer a decis să își extindă gama de rachete de tenis de înaltă calitate și a încheiat un parteneriat cu alte mărci pentru a forma Sport AG.
Cea mai bună dovadă a calității Fischer este faptul că produsele sale sunt folosite de sportivi profesioniști din întreaga lume, cum ar fi cei mai buni săritori cu schiurile din Polonia. La Jocurile Olimpice de iarnă din 2013 de la Soci, schiorii scandinavi care au folosit echipamentul Fischer au câștigat peste 100 de medalii.
De-a lungul anilor, marca Fischer și-a consolidat poziția pe piață. Compania utilizează tehnologii moderne, cum ar fi Air Tec, Carbon Tech, Full Diagonal Toe și Powerrail în produsele sale, care sporesc calitatea acestora și asigură un nivel ridicat de confort. Astăzi, Fischer este unul dintre cei mai mari producători de echipamente de schi, cu produse de care se bucură mii de consumatori din întreaga lume.