Retururi
Toate produsele achiziționate din magazinul Sportano pot fi returnate în termen de 30 de zile de la data livrării. Mărfurile returnate nu trebuie să prezinte semne de folosire.
Cum se returnează un produs?
Vei găsi mai jos instrucțiuni despre returnarea unui produs dintr-un magazin Sportano.
Pentru utilizatorii autentificați:
- Autentifică-te în contul din care ai comandat produsul.
- În tab-ul „Contul meu”, selectează opțiunile „Retururi” din partea stângă.
- Selectează din listă comanda pe care vrei să o returnezi.
- Selectează produsele pe care vrei să le returnezi și bifează motivul.
- Apasă pe butonul „Retur” de mai jos.
Pentru utilizatorii care nu s-au autentificat:
- Mergi la pagina „Retur fără autentificare”.
- Introdu numărul comenzii și adresa de e-mail utilizată la achiziția produselor.
- Selectează produsele pe care vrei să le returnezi și bifează motivul.
- Apasă pe butonul „Retur fără autentificare” de mai jos.
- Vei primi pe e-mail confirmarea primirii returului.
Cum trimit produsul?
- Securizează și ambalează produsele ce vor fi returnate.
- Include Ghidul pentru retur în interiorul coletului (Ghidul pentru retur a fost inclus în comandă).
- Mergi pe site-ul FAN COURIER și completează formularul de comandă pentru un colet de retur.
- Predă coletul curierului. Păstrează confirmarea de trimitere a pachetului de retur.
- Noi îți vom trimite un e-mail de confirmare de primire imediat după ce expediția de retur sosește la depozitul nostru.
- Așteaptă restituirea sumei achitate.
Poți trimite mărfurile returnate pe cheltuiala ta, la următoarea adresă:
SPORTANO.COM Sp. z o.o. Arad,
Intravilan Arad, DN69 FN,
VGP PARK, 310059
Suma va fi restituită utilizând metoda de plată selectată de tine la achitarea comenzii. Dacă ai optat pentru plata în numerar la livrare, indică în formular numărul contului bancar și datele de transfer.
După ce returul a fost acceptat, vei primi banii în maximum 14 zile din momentul în care ai făcut declarația de retur, însă nu înainte de primirea pachetului de către noi. Restituirea sumei achitate se face, de regulă, în termen de 3-5 zile lucrătoare de la primirea pachetului.
Întrebări frecvente:
Ce produse au garanție?
Marfa cumpărată în magazinul Sportano este supusă garanției de 2 ani. Acordă atenție la faptul că anumite grupe de produse (de ex. cele alimentare) pot avea o altă perioadă de garanție.
Toate detaliile referitoare la garanție le vei gasi în secțiunea Reclamații și garanții.
Cum pot efectua reclamația?
Dacă vrei să reclami produsul cumpărat în magazinul Sportano, mergi la secțiunea Reclamație și garanții. Acolo vei gasi formularul de reclamații, care trebuie completat și trimis pe contact@sportano.ro. De decizia reclamației și următorii pași te va ține la curent echipa noastră.
Ce poate fi reclamat?
Reclamate pot fi toate produsele cumpărate în magazinul Sportano. În cazul grupei de produse alimentare (de ex. suplimente și produse nutritive) reclamația trebuie să fie transmisă în perioada de valabilitate a produsului. Toate informațiile despre procedurile și regulile de reclamare le vei gasi în secțiunea Reclamații și garanții și în Regulamentul magazinului.