Livrare gratuită pentru comenzile cu o valoare de peste 200 lei.

Livrarea gratuită nu include expedierile cu volum mare.

Mai multe despre livrare
30 de zile pentru retur de la data livrării coletului. Verifică cum să efectuezi returul
Majoritatea produselor le expediem până la 48h.

Perioada de realizare a comenzilor poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și a metodei de livrare alese.

Verifică informațiile detaliate
Nav switch

Introduceți un termen de căutare pentru a vedea sugestiile.

Manete

Ghidon Mânere și ghidon - modele fiabile disponibile în magazinul SportanoChiar orice ciclist, indiferent de nivelul său de experiență, va aprecia importanța unui schimb de viteze lin și a unei frânări eficiente. Ghidonul și ghidonul sunt componentele bicicletei care vă oferă controlul asupra acestor două funcții cheie. Deși la prima vedere pot părea simple pârghii, ele joacă un rol complex în asigurarea siguranței și a performanțelor de pedalare. La Sportano, veți găsi deraioare și ghidon de înaltă calitate de la mărci de renume, precum Shimano și SRAM.Principiul de funcționare și designul deraioarelorManivelele sunt o componentă cheie într-un sistem de deraiere pentru biciclete, permițând ciclistului să schimbe vitezele fără probleme și cu precizie. Lucrând direct cu schimbătoarele și cu manivelele, acestea joacă un rol important în asigurarea unui angrenaj optim al transmisiei, permițând ciclistului să se adapteze la diferite terenuri și viteze de mers. Designul de bază al unei manșete include o pârghie (sau pârghii), un mecanism de schimbare, arcuri și cablu. Pârghia este principalul punct de contact cu ciclistul și este utilizată pentru a trage sau a slăbi cablul, ceea ce afectează mișcarea schimbătorului și schimbarea vitezelor. Mecanismul de schimbare a treptelor de viteză din interiorul manșetei este responsabil pentru transmiterea cu precizie a mișcării manetei către cablu. În funcție de modelul de manșetă, acest mecanism poate funcționa pe principiul clicului (în care fiecare clic corespunde unei schimbări de viteză) sau poate avea o funcționare mai lină. Arcurile din manivele sunt necesare pentru a readuce maneta în poziția inițială după o schimbare de viteză, asigurându-se că aceasta este pregătită pentru următoarea schimbare. Cablul care este conectat la ghidon trece prin carcasă și se conectează la deraiorator, permițându-i acestuia să se miște ca răspuns la acțiunile ciclistului la ghidon. Atunci când ciclistul folosește ghidonul, maneta trage sau slăbește cablul. Această tragere sau slăbire a cablului face ca deraiorul să se deplaseze, care la rândul său deplasează lanțul la o altă treaptă de viteză de dantelă. În funcție de direcția în care este mișcată maneta, lanțul se poate muta într-o treaptă de viteză mai mare sau mai mică, permițând ciclistului să crească sau să scadă viteza. Un aspect cheie al funcționării manșonului este capacitatea sa de a controla cu precizie deraiorile. Schimbătoarele moderne sunt concepute pentru a minimiza riscul de săritură a lanțului sau de deplasare greșită a acestuia pe manivele, ceea ce duce la o pedalare mai eficientă și mai confortabilă.Ce este ghidonul? O combinație de frână și deraiorator Schimbătoarele cu mâner sunt dispozitive inovatoare care combină funcția unui mâner de frână cu cea a unui mâner de schimbare a vitezelor. Ele reprezintă una dintre cele mai avansate soluții în sistemele de frână și de deraiere pentru biciclete, oferind în același timp confort, funcționare lină și precizie. În mod tradițional, mânerele frânei și schimbătorului de viteze erau componente separate pe ghidonul unei biciclete. Cu toate acestea, pe măsură ce tehnologia bicicletelor a evoluat, producătorii s-au orientat către o mai mare eficiență și ergonomie, ceea ce a dus la combinarea acestor două componente cheie într-un singur dispozitiv. Astfel, bicicliștii au posibilitatea de a schimba vitezele și de a frâna fără a fi nevoiți să își mute mâinile de pe ghidon, ceea ce este deosebit de util în condiții dificile de off-road sau în timpul mersului dinamic. La exterior, ghidonul seamănă cu un mâner de frână standard, cu excepția faptului că are pârghii sau butoane suplimentare pentru schimbarea vitezelor. În interiorul ghidonului se află un mecanism complex care permite atât sistemului de frână, cât și celui de deraiere să funcționeze cu precizie. Maneta de frână funcționează în mod tradițional, apăsând pe ea se activează frâna. Mecanismul de schimbare a vitezelor, pe de altă parte, poate fi acționat prin intermediul unor pârghii sau butoane suplimentare care strâng sau slăbesc cablul deraiorului. Integrarea mânerului cu schimbătorul de viteze nu numai că optimizează spațiul de pe ghidon, dar și accelerează și simplifică semnificativ operațiunile de schimbare și frânare, oferind ciclistului un control mai mare asupra vehiculului. Pentru cicliștii care pedalează în condiții dificile, cum ar fi cursele de ciclocros, mersul în afara drumului sau mersul urban dinamic, ghidonul este o adevărată binecuvântare. Fluiditatea și capacitatea de reacție pe care le oferă le fac să fie una dintre cele mai căutate componente de pe bicicletele moderne.Tipuri de ghidon și padele: diferențe și aplicareManivelele și ghidajele, care sunt componente cheie în sistemele de frânare și deraiere ale bicicletelor, au diferite varietăți și versiuni, adaptate la nevoile specifice ale cicliștilor. Fiecare tip de manete sau de ghidon este conceput pentru anumite condiții de pedalare, tehnici și niveluri de experiență a utilizatorului. Manetajele tradiționale, întâlnite adesea pe bicicletele mai vechi, sunt simple manete sau butoane amplasate pe ghidon. Acestea sunt acționate prin răsucire sau prin schimbare pentru a permite schimbarea vitezelor. Deși sunt mai puțin ergonomice decât modelele mai moderne, mulți oameni le apreciază pentru simplitatea și fiabilitatea lor. Ghidonul este o soluție modernă care integrează funcția de schimbare a vitezelor cu mânerul frânei. Pe lângă avantajele evidente în ceea ce privește ergonomia și economisirea spațiului pe ghidon, mânerele permit ciclistului să schimbe vitezele și să frâneze în același timp, rapid și intuitiv, fără a fi nevoit să își miște mâinile. Există diferite versiuni de mânere pentru a se potrivi diferitelor sisteme de deraiere și de frânare. De exemplu, mânerele concepute pentru sistemele de deraiere cu cinci sau șapte viteze pot fi diferite de cele concepute pentru sistemele cu un număr mai mare de viteze. În mod similar, mânerele pentru sistemele de frâne V-brake și cele cu discuri vor avea modele diferite. Un alt tip este ghidonul electronic, care, după cum sugerează și numele, utilizează electronice pentru a schimba vitezele. Butoanele înlocuiesc pârghiile tradiționale, iar întregul sistem funcționează pe baterii. Acestea sunt deosebit de populare pe bicicletele de șosea de curse, datorită preciziei și vitezei lor. În ceea ce privește aplicațiile, ghidonul tradițional este deseori alegerea pasionaților de biciclete clasice și a celor care apreciază simplitatea. Pe de altă parte, ghidajele domină bicicletele moderne de MTB și de șosea, unde capacitatea de reacție și ergonomia sunt esențiale. Ghidajele electronice, fiind o soluție mai scumpă, sunt mai des alese de profesioniști și de pasionații de tehnologie. Alegerea ghidonului sau a mânerelor potrivite depinde foarte mult de preferințele fiecărui ciclist, de tipul de bicicletă și de scopul plimbării. Este important să vă adaptați alegerea la stilul de mers și la așteptările pe care le aveți de la echipament.
Extindere descriere Restrângere descriere