Insta360 este un brand de camere de sport fondat în 2015. Compania se concentrează pe dezvoltarea continuă, ceea ce a făcut-o să devină unul dintre liderii mondiali pe piața tehnologiei sportive în ultimii ani.
La doar un an de la înființare, marca dezvoltă un produs inovator care permite realizarea de fotografii și videoclipuri sferice direct de pe smartphone, iar în 2017 este creată o cameră compactă cu șase obiective care permite oricărui utilizator să filmeze videoclipuri VR în mod profesionist. La scurt timp după aceea, Insta360 încheie un parteneriat cu Google și permite conectarea dispozitivului la Google Maps Street View.
În 2018, brandul se deschide, de asemenea, către Apple Store și se integrează cu Adobe Premiere Pro, ceea ce permite echipamentului să funcționeze eficient. În anii următori și până în prezent, Insta360 continuă să crească și să își extindă oferta cu produse dezvoltate folosind tehnologii de ultimă oră și profesionale: Farsight, Crystalview 8K 3D, FlowState și multe altele. În martie 2020, Fast Company a numit marca Insta360 drept una dintre cele mai inovatoare companii din lume.
Produsele specializate ale mărcii sunt folosite zilnic de mii de sportivi profesioniști și începători, care își pot surprinde performanțele sportive extreme cu doar câteva mișcări, păstrând în același timp o calitate senzațională.