ENO (Eagles Nest Outfitters) este o marcă de produse outdoor fondată în 1999 de frații Pinholster. Inițial, frații au călătorit prin SUA, vânzând hamace la festivaluri de muzică și la alte evenimente direct din mașina lor.
Fiind pasionat de călătorii și de activitățile în aer liber, ENO dorește să le ofere oamenilor acces complet la relaxare oriunde doresc să exploreze. Brandul a evoluat pentru a oferi o gamă variată de hamace și accesorii, precum și pentru a dezvolta un sistem inovator de suspensie fără noduri, care face mai ușoară utilizarea hamacului.
Cu toate acestea, ENO nu este doar un producător de echipamente de exterior. Marca este puternic implicată în activități sociale și de mediu. Acesta colaborează cu organizații non-profit precum Trees for the Future (TREES) și 1% pentru planetă pentru a planta copaci, a proteja zonele sălbatice, a promova sustenabilitatea și a sprijini comunitățile de outdoor la nivel local și global. Din 2018, ENO a finanțat plantarea a milioane de copaci, a restaurat mai mult de 693 de acri de teren și a ajutat la scoaterea oamenilor din sărăcie și foamete.
Sustenabilitatea este, de asemenea, un aspect important al activităților ENO. Compania se asigură că produsele sale sunt fabricate din materiale de înaltă calitate, adesea reciclate sau certificate bluesign®, ceea ce garantează o prelucrare și o producție durabile.