Marca poloneză 4F a fost înființată în 2007 la inițiativa lui Igor Klaja. În prezent, este una dintre cele mai cunoscute mărci sportive poloneze din lume și își distribuie produsele pe multe piețe străine, inclusiv în Lituania, Letonia, Republica Cehă, Ucraina, Thailanda și Japonia. Toate accesoriile 4F se caracterizează prin înaltă calitate, funcționalitate și design unic, care încântă mii de clienți din întreaga lume. Produsele mărcii sunt concepute atât pentru antrenamente solicitante, cât și pentru utilizarea zilnică.
În 2008, la doar un an de la înființare, compania a început colaborarea cu Comitetul Olimpic Polonez, în urma căreia a furnizat echipei naționale haine pe care aceasta le-a purtat în timpul Jocurilor Olimpice de iarnă de la Vancouver din 2010, iar mai târziu și la competițiile de la Sochi, Londra și Rio de Janeiro. În plus, brandul colaborează cu alte comitete sportive, printre care cele letonă, croată și lituaniană, pentru care concepe, de asemenea, îmbrăcăminte reprezentativă profesională.
De-a lungul anilor, marca a continuat să crească, iar produsele sale de calitate au câștigat recunoaștere la nivel mondial. 4F dezvoltă și îmbunătățește continuu soluțiile tehnologice utilizate în produsele sale, care sporesc semnificativ performanța și durabilitatea acestora. Astfel de sisteme includ impermeabilizarea Aquatech Pro+, țesătura de protecție împotriva vântului și a umezelii Inner-Tech, țesătura de retenție a căldurii Polartec Classic® și firele Supplex ușoare și moi.
Gama largă de produse 4F include îmbrăcăminte specializată pentru diferite sporturi, cum ar fi alergarea, yoga, trekking, schi, ciclism și înot. Din 2017, există și un brand care funcționează sub numele 4f Junior, care include produse dedicate celor mai tineri sportivi.