Livrare gratuită pentru comenzile cu o valoare de peste 200 lei.

Livrarea gratuită nu include expedierile cu volum mare.

Mai multe despre livrare
30 de zile pentru retur de la data livrării coletului. Verifică cum să efectuezi returul
Majoritatea produselor le expediem până la 48h.

Perioada de realizare a comenzilor poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și a metodei de livrare alese.

Verifică informațiile detaliate
Nav switch

Introduceți un termen de căutare pentru a vedea sugestiile.

Cuvete pentru bicicletă

Cârme de bicicletă - modele durabile și fiabile disponibile în magazinul SportanoGuidele de bicicletă sunt adesea subestimate, dar componente extrem de importante ale fiecărei biciclete. Sarcina lor principală este de a asigura legătura dintre cadrul bicicletei și furcă, permițând în același timp ghidonului să se rotească liber. Ele contribuie la asigurarea unei direcții netede și precise a bicicletei și la siguranța călătoriei.Construcția și componentele cârmei: ce alcătuiesc această componentă importantă componentă?Cârmele de bicicletă, deși pot părea simple la prima vedere, constau dintr-o serie de componente cheie care lucrează împreună pentru a asigura o direcție lină și stabilă. Fiecare componentă a cârmei joacă un rol specific și contribuie la performanța generală și la durabilitatea întregului sistem. Cupele cârmei sunt unele dintre componentele de bază ale unei cârme. Acestea sunt componente metalice care sunt înfipte sau presate în cadrul bicicletei și servesc drept sediu pentru rulmenți. Cupele trebuie să fie fabricate cu precizie pentru a asigura o potrivire corectă și pentru a minimiza frecarea. Rulmenții sunt inima cârmei. Ei sunt responsabili de fluiditatea mișcării și de reducerea frecării dintre furcă și cadrul bicicletei. Aceștia pot fi fabricați dintr-o varietate de materiale, dar cel mai frecvent sunt bile de oțel sau role cilindrice. Inelul de presiune este o altă componentă importantă care servește la presarea rulmenților pe cupele de direcție. Acesta lucrează împreună cu cupele pentru a oferi cantitatea potrivită de presiune și pentru a menține rulmenții în poziție. Piulița de cârmă (pentru cârme filetate) sau cuplorul (pentru cârme fără filet) fixează furca la cadru și asigură că rulmenții sunt tensionați corespunzător. Capacul cârmei este o componentă mică, dar importantă, care se află deasupra furcii și are rolul de a proteja sistemul de cârmă de praf, noroi și alte resturi.Tipuri de cârme: diferențe și utilizări ale diferitelor modeleCârmele pentru biciclete, deși pot părea o componentă modestă, joacă un rol esențial în proiectarea bicicletei, determinând finețea și precizia direcției. Există mai multe tipuri de bază de cârme, care diferă în ceea ce privește construcția, metoda de montare și scopul lor. Cârmele filetate sunt soluția tradițională care a dominat industria bicicletelor timp de mulți ani. Ele se caracterizează prin faptul că există un filet la capătul superior al furcii, pe care se înșurubează o piuliță specială de montare. Acest tip de cârmă necesită utilizarea unui cap de ghidon și necesită mai mult timp pentru a fi ajustată și montată, în comparație cu cârmele mai moderne fără filet. Acestea sunt ideale pentru bicicletele clasice, retro și pentru modelele de oraș. Cârmele fără filet, cunoscute și sub denumirea de "aheadset", sunt o soluție modernă care a devenit standard pe majoritatea bicicletelor moderne. Cu acest sistem, furca este atașată direct, fără a utiliza filete, permițând schimbări mai ușoare ale ghidonului și o reglare mai precisă a înălțimii. Aceste cârje sunt mai des întâlnite pe bicicletele de munte, de șosea și de cross, datorită ușurinței de reglare și instalare. Cârmele integrate reprezintă următorul pas în evoluția cârmelor de bicicletă. Cu acest sistem, rulmenții sunt încorporați direct în cadru, eliminând nevoia de cupe tradiționale. Rezultatul este un aspect mai "curat" și mai ordonat al bicicletei, precum și o potențială reducere a greutății. Acest tip de cârmă este deosebit de popular pe bicicletele de curse și pe unele modele de MTB. Cârmele semiintegrate sunt un compromis între cârmele clasice și cele integrate. Rulmenții sunt încorporați sub suprafața cadrului, dar nu direct în acesta, ceea ce permite unele avantaje estetice și de design. Alegerea cârmei potrivite depinde de o serie de factori: tipul de bicicletă, utilizarea preconizată, preferințele individuale și bugetul. Oricare ar fi alegerea, cheia este să se potrivească corect cârma la cadru și furcă, ceea ce garantează nu numai confortul de pedalare, ci și siguranța. materiale utilizate la fabricarea cârmelor: de la oțel la aluminiu și fibră de carbonMaterialul din care sunt fabricate cârmele are un impact direct asupra durabilității, greutății și caracteristicilor de manevrabilitate ale acestora. Alegerea materialului potrivit este esențială pentru a obține caracteristicile dorite ale cârmei și pentru a satisface nevoile individuale ale riderului. Oțelul este materialul tradițional folosit la fabricarea cârmelor. Este puternic, robust și relativ ieftin, ceea ce îl face o alegere populară, în special la modelele de biciclete mai ieftine. Cu toate acestea, este mai greu decât alte materiale și poate fi predispus la coroziune dacă nu este protejat corespunzător. Aluminiul este mai ușor decât oțelul și oferă bune proprietăți anticorozive. Este deseori materialul ales pentru bicicletele din gama medie și superioară, datorită raportului excelent rezistență-greutate și costurilor de fabricație. Fibra de carbon este un material relativ nou în fabricarea cârmelor, dar câștigă popularitate în rândul producătorilor de biciclete de curse și de biciclete de munte. Oferă greutate redusă, rigiditate ridicată și proprietăți excelente de amortizare, dar este, de asemenea, mai scump de produs. În funcție de nevoile și bugetul riderului, diferite materiale vor avea avantaje diferite. Este important să se ia în considerare toate opțiunile și să se aleagă cârmele care răspund cel mai bine cerințelor individuale.
Extindere descriere Restrângere descriere